Differenciálás
• 1. pedagógiai szemlélet-érzékenység
• 2. pedagógiai gyakorlat- különbségekhez való alkalmazkodás.
• Minden gyereknek joga van a neki megfelelő neveléshez,oktatáshoz.
Miért szükséges differenciálni?
• „MÁS” gyerek • a felkészültség
• családi közegből
• a tanulási motiváció
• a munkatempó
• a képesség
Eddig is differenciáltam!
• …én még nem mertem belevágni…
• Több munkával jár.
• Hogyan csináljam?
• Nincs rá idő.
• Nem biztos, hogy eredményesebb.
• Eddig is megtanítottam a gyereket !
• Eredményes a munkám?
Hogyan szakítsak időt, amikor így is szétszakadok?
A változások miatt túlterheltek vagyunk.
A kreativitás időigényes dolog!
Kinek van ideje még erre is külön,rendszeresen felkészülni?
A számolás fejlesztése 4-8 éves életkorban
A beszédhanghallás fejlesztése 4-8 éves életkorban
A szocialitás fejlesztése 4-8 éves életkorban
Az írásmozgás-koordináció fejlesztése 4-8 éves életkorban
Betűtanulás,írás, számolás, tájékozódás, mesével fejlesztünk